فروشگاه شهر قطعات

پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، استفاده از گوشی های هوشمند ، سیستم های خانگی پیشرفته تر و بروز تر باعث شده که در دنیای اینترنت نیز تحولی عظیم صورت گیرد و یه سری از مشاغل از شیوی سنتی خود خارج شود و شکلی بروز تر و عملکرد بهتر را داشته باشد ، شاید یک ده قبل ، خرید و تهیه محصول از اینترنت زیاد رایج نبود و اکثر افراد ترجیح می دادند که خرید حضوری داشته باشند اما با گذشت زمان ، روش فروش و عرضه کالا تغییرات اساسی کرده است و بیماری های همچون کرونا که متاسفانه در سال 98 وارد کشور شود و هنوز هم وجود دارد ، باعث شد تا اکثر کسب و کار ها ، از شیوه سنتی و مغازه به یک پیچ فروشگاهی و یا یک قدم جلوتر ، یک وب سایت تبدیل شوند .فروشگاه شهر قطعات نیز از این قضیه مستثنا نبوده و با بیش از یک دهه تجربه فروش محصولات (به شیوه سنتی ) و با ورود به قرن جدید (1400) تصمیم به راه اندازی وب سایت شهر قطعات کرده است ، متاسفانه با ورود یک سری از تحولات و شغل های جدید ، دست یک عده افراد سود جود باز است و با ارائه خدمات و جنس نه چندان با کیفیت ، اعتماد و رضایت کابران را از بین می برند و شاید برای برخی تجربه خرید اینترنتی چندان خوشایند نباشد و ترجیح دهند که از همان شیوه سنتی استفاده کنند . خوشبختانه در چند سال گدشته فروشگاه های معتبر اینترنتی زیادی به وجود آمده اند و باعث شده اند تا خرید از اینترنت روندی افزایشی داشته باشد .

ویژگی ها فروشگاه شهر قطعات

هر آنچه یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد

امروزه به حدی سایت های فروشگاهی در دنیای اینترنت زیاد شده است که امکان تشخیص یه سری از سایت های سود جو و فرصت طلب ، نسبت به گذشته سخت تر شده است ، اما سوال اصلی این است که فاکتور ها و ویژگی های یک فروشگاه معتبر چیست ؟  به طور خلاصه ویژگی های که یه فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد به صورت زیر است .

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی

اکثر فروشگاه های اینترنتی که در سطح وب در حال فعالیت هستند دارای نماد اعتماد هستند . (حتما بخوانید : نماد اعتماد چیست؟) و برای اطمینان از نماد اعتماد کافی است که روی آن کلیک کنید و به یک صفحه مشخصات منتقل می شوید که نام فروشگاه درج شده با نام فروشگاه که داخل آن هستنید باید یکی باشد .فروشگاه شهر قطعات نیز همچون اکثر وب سایت های معتبر نماد اعتماد الکترونیکی را دارا است و تجربه یک خرید امن را برای کاربر فراهم می کند .

نماد اعتماد فروشگاه شهر قطعات

داشتن پشتیبانی قوی

شاید گاها پیش بیاید که هنگام خرید یک محصول ، فراید خرید با به دلیل فنی لغو شود و امکان خرید نباشد ، در این حالت پشتیبانی مناسب از ویژگی های یک فوشگاه معتبر است تا در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف نماید . در بخش پشتیبانی سایت ، سعی کرده ایم که حدامکان کابر با مشکلات فنی رو به رو نباشد و امکان تماس را به صورت 24 ساعته برای کاربران فراهم کرده ایم تا در ساعت از شبانه روز بتواند مشکلات خود را مطرح نمایند .

کیفیت محصولات

در بخش کیفیت محصولات فروشگاه شهر قطعات ، سعی شده قبل از ارسال مرسوله ، از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود و در صورت تحویل آن امکان بازگشت محصول به مدت زمان 24 ساعت را دارد اما به شرطی که محصول ، همان جنسی که روی سفارشداده باشند نباشد و یا نقضی در آن باشد .

سرعت و ارسال به موقع سفارشات

در بخش طراحی سایت ، از قالب های آماده استفاده نشده است و توسط طراحان به شکلی بسیار ساده و در حین حال سرعت بسیار بالا سایت طراحی شده است و از فاقد هر گونه ویژگی های اضافی که کابران را دچار سردرگمی میکند است ، و برای خرید کافی است که تنها بر روی محصول مورد نظر کلیک کرده و دکمه اضافه کردن به سبد خرید را بزنید تا بلافاصه به صفحه تسویه حساب منتقل شود برای مطالعه بیشتر حتما بخوانید : راهنمای خرید از سایت  ، تمامی سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می شود و حداکثر ظرف 3 الی 4 روز کاری طول می کشد تا بسته به دست کابر برسد .

جهت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانید از طریق شماره های درج شده و یا ایمیل وب سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

0/5 (0 نظر)